O pokračování známé post apo hry S.T.A.L.K.E.R. už jsme si mohli přečíst hodně. Nyní nám pár dalších informací prozradil PR manažel vývojářské společnosti Zakhar Bocharov.
Zakhar Bocharov mluvil hodně o tom, jak je pro ně důležitá komunita a proto by chtěli nabídnout hráčům plnou moderskou podporu už na začátku. Velkým otazníkem je zatím modování hry na konzolích, ale podle Bocharova se na tom usilovně pracuje. Vývojáři si pro druhý díl své hry zvolili ověřený Unreal Engine, který by měl co nejvíce ulehčit práci vývojářům.
Nový S.T.A.L.K.E.R. bude také obsahovat A-Life 2.0, který by měl zajistit uvěřitelnost světa a hlavně náhodné a logické chování NPC a nepřátel. Na novinky ohled A-Life 2.0 si musíme počkat, stejně jak na další detaily ohledně hry. Bocharov ještě prozradil, že půjde o nelineárně vyprávěný příběh a jako i v předchozích dílech, tak i tady můžeme počítat s několika konci.