Detroit: Become Human vás přenese do města Detroit roku 2038, kdy už jsou technologie tak daleko, že androidi vypadají stejně jako lidé. Androidi zvládají všechny činnosti jako lidé, pracují, pomáhají a v mnoha ohledech překonávají lidskou populaci. A není náhodou, že v lidech se vůči nim probouzí silný odpor. Košatý příběh, ve kterém musíte nést následky za každé své rozhodnutí, přináší celou řadu skvěle napsaných postav. Setkání s těmito charaktery byste si však rozhodně rozmysleli, pokud byste měli tu možnost – to je na beton.
5) Gavin Reed
Gavin Reed je detektiv na místním policejním oddělení, který nenávidí androidy, stejně jako značná část lidské populace Detroitu. Je to arogantní a kariérou posedlý typ. Svou nenávist vůči androidům si vylévá zpravidla na Connorovi, který je přidělen jako parťák detektivovi Hanku Andersonovi. Na scéně se objevuje v příběhové lince androida Connora. Během výslechu jednoho z deviantních strojů Gavin navrhne, aby se při vyšetřování trochu přitvrdilo. Poté, co mu Connor vysvětlí, že androidi necítí bolest a poškození stroje povede leda tak k sebezničení a ztráty možnosti výslechu, se Gavin vytočí. Celkově Gavin působí jako rušivý element celého vyšetřování. Gavinovy dialogy se mění dle toho, jakým směrem Connor vyšetřování směřuje. Zpravidla vždy však vyústí v negativní emoce, urážky nebo násilí. Při jisté souhře okolností může dokonce rovnou Connora zastřelit. Za zmínku stojí fakt, že postavu nadaboval Neil Newbon, ale už nedostal jeho podobu. Vzhled dabéra byl však využit pro jinou postavu – Elijaha Kamského.
4) Elijah Kamski
Elijah Kamski je vynálezce androidů, zakladatel a bývalý generální ředitel společnosti CyberLife, která jednotlivé modely androidů uvádí na trh. Své soukromí si velice stráží a na veřejnosti se de facto neobjevuje. Je mimořádně chytrý a přátelí se s malířem Carlem Manfredem. Po Carlově nehodě mu daruje jeden ze svých prototypů – Marcuse ze série RK, který pak představuje jednu ze tří hlavních postav hry. V roce 2038 žije Kamski ve své honosné vile na okraji Detroitu. V kapitole Meet Kamski v rámci vyšetřování deviantních androidů ho navštíví detektiv Hank Anderson s Connorem. Kamski je fascinován androidy a jejich uvažováním, pokud dojde k prolomení jejich programu a deviaci. Konkrétně se zajímá o to, zda jsou androidi schopni empatie jako lidé, chránit svůj druh nebo se postavit proti svým tvůrcům. Pro tento účel postaví Connora před test – zastřelit ženského Androida Chloe. Pokud poslechne příkaz, poskytne informace k případu. Pokud Connor Chloe ušetří, nedozví se nic. Jak jednoduché, a přitom složité je dostat se k informacím. Tato volba samozřejmě spočívá na samotném hráči.
3) Amanda
Amanda představuje jednoho z hlavních antagonistů celé hry a hlavního antagonistu příběhu Connora. Pracuje pro společnost CyberLife a je Connorovou nadřízenou. Zajímá se o vše, co se týká chování deviantních androidů. Pravidelně se setkává s Connorem v zenové zahradě, aby ji sdělil, jak pokračuje vyšetřování. Amanda je program umělé inteligence, kterou stvořil Elijah Kamksi podle předlohy své mentorky a profesorky Amandy Sternové. Jejím prostřednictvím dochází k zásadnímu plot twistu podle toho, jak se příběh rozvinul. Je velmi chladná, neprojevuje emoce a jediným jejím motivem je úspěch a pokrok CyberLife. Ke Connorovi se chová jako ke stroji, ať už se v kritických úkolech daří, či nikoli. Jedná nemilosrdně a nemá žádné zábrany při nastražení pasti. V samém závěru hry se naplno vykreslí její povaha a pohled na androidy.
2) Zlatko Andronikov
Zlatko je jedním z hlavních antagonistů v příběhu Kary a Alice. Je to obchodník s androidy, který je prodává a provádí na nich své zrůdné experimenty. Pod záminkou, že deviantním androidům poskytne pomoc, k sobě láká nové subjekty. Ve skutečnosti je však uvězní, vymaže paměť a dále je prodá, rozebere na náhradní díly či jinak zmrzačí a vězní jako své hračky a trofeje. V příběhu je Kara zavedena do suterénu a Zlatko ji začne vymazávat paměť. Během úniku máte možnost několika rozhodnutí, která ovlivní další průběh a Zlatkův konec, případně determinaci hlavní postavy Kary. Žádný z nich není pěkný ani mírumilovný. Zlatko je pravděpodobně uživatelem drogy červený led (Red Ice), na což poukazuje přítomná dýmka. Zlatko označuje Alici zájmenem TO, což naznačuje, že ví, že Alice je android. Hráč to explicitně zjistí až v pozdější fázi hry. Ve hře má Zlatko celou řadu paralel s Toddem Williamsem – původní majitelem Kary. Kromě fyzické podobnosti rovněž užívá drogu Red Ice. Je možné, že tato podobnost pomáhá Kaře opět si vzpomenout na její minulost, i když dojde k resetování paměti. Zlatka ztvárnil Saul Jephcott, který hrál majitele baru Sama v jiné hře od Quantic Dream – Beyond: Two Souls v kapitole Like Other Girls.
1) Todd Williams
Todd je bývalý taxikář, který přišel o svoji práci ve chvíli, kdy se na trhu rozšířila samořiditelná auta. Poté byl dělníkem nebo vyhazovačem, ale androidi postupně obsadili i tato pracovní místa. Obchodoval také s červeným ledem a vytvořil si na něm závislost. Měl ženu a dítě, ale rodina ho opustila vzhledem k jeho závislosti a násilnickému chování. Proto si Todd pořídil domácího androida Karu, aby se starala o domácnost a Alici. Jedinou náplní jeho současného života je nenávist k androidům a jejich obviňování ze všech jeho neúspěchů. Ještě před událostmi hru Karu zničil, v důsledku čehož ji vymazali paměť. Je to násilník, který pro ránu nejde daleko, emočně labilní ubožák. Todd svým chováním představuje určitý typ narušeného otce, který David Cage využívá i v dalších hrách – například otec Origami Killera v Heavy Rain nebo Philip Holmes, adoptivní otec Jodie ze hry Beyond: Two Souls.