Určitě jste si řekli, že jde jen o další hru z Druhé světové války, že se bude jen střílet a možná to bude trošku taktické a možná to bude trošku RPG. U této hry by jste se ale hrubě zmýlili. Broken Lines klade důraz na morálku týmu a vaše rozhodnutí stejně tak, jako na souboje a taktizování.
25. února vyšlo na Linux, PC, PlayStation 4, Nintendo Switch a Xbox One taktické RPG Broken Lines, které vytvořilo dánské studio PortaPlay a můžete ho koupit v ceně kolem 500,- Kč.
Ve hře Broken Lines se ale nebudete soustředit jen na válku samotnou. Stejně velkou roli tady kromě tahových soubojů hraje také morálka celého týmu a vaše rozhodnutí. Každý člen vašeho týmu je jedinečná osobnost, má vlastní názory, razí vlastní přesvědčení a prožívá vlastní emoce. Často tak budete více řešit duševní stav svých vojáků než souboj. Díky jedinečnosti vašich vojáků může v týmu docházet k rozporům a nepochopení. V takovém případě musíte svoje rozhodnutí přizpůsobit často tak, aby vyhovovalo více vašim postavám než vám. To vše se odehrává v perfektních dialozích, které ovlivní průběh celé hry a samotný závěr kampaně.
Souboj pak probíhá v tahovém režimu, kdy se střídají tahy soupeře a ty vaše. Oproti jiným tahovým hrám, zde nefiguruje žádná iniciativa. Týmy se střídají jako celek a během jednoho kola tak musíte naplánovat tahy pro celou jednotku. Špatné rozhodnutí v souboji nebo špatně taktizování pak může ovlivnit morálku týmu. To celé se pak promítne do příběhové části hry, kdy vaši vojáci mohou být zdecimovaní a příběh se nebude odvíjet přesně podle vašich představ.
Samotné zaměření na postavy a jejich vlastní emoce má být největší odlišností od klasických her z druhé světové války.